23 September 2013

Tips nak GEMUKKAN badan :p

Assalamualaikum :) Selamat Pagi Isnin .
okay , nampak post tittle saya tuh ? agak rare dari org lain kan ? hihi
Biasanya orang akan post TIPS NAK KURUSKAN BADAN kn ?
takpe , saya buat plak nak untuk gemukkan badan.
Almaklumlah , ada sesetengah org yg kecik2 nie nak nmpk berisi sikit kn.
Sampai ambil pil sana sini . Kadang2 tuh tak semua pil tuh okay kn ? ada kesan sampingan plak.

okay , nak tau kenapa saya share tips nie dgn korang ???

 Yang nie pic hujung tahun 2011 , b4 saya sambung study .


Yang nie plak dlm awal tahun nie , april 2013


Hah ! yang nie SEKARANG !!!!
*ignore jer yg mana gedeber2 tuh . huhu

So , nak tau macam mna saya boleh 'mengembang' dengan jaya nya ? hahah

  1. Saya x pernah joging & bersukan dlm tempoh setahun !
  2. Saya x pernah control makan . Saya tak mkn bila lapar , tp saya makan bila suka ! HAHAH
  3. Disebabkan jadual kelas yang pack msa bulan posa , berbuka asyik FAST FOOD sahaja .
  4. Rajin sangat makan snack & minuman bergas .
  5. Rajin sangat tido .
Sekarang barulah rasa menyesal and nak kurus balik. huhu. 
Nak tau ? dlu berat saya maintain jer dlm 42-43 mcm tuh .
And now berat sya 48/49 tw. xlma lg angka 5 da .
So , saya dlm proses DIET tw . xtw la mcm mn hasilnya .
nanti bila da berhasil , saya share okayy :p 

Much love readers ! 
Muahh . XOXO





2 comments:

  1. salam hye..singgah utk folow, comeiinyer blog..pink!!!!!..erk mai2 datg blog sy pulak...tkr2 komen dan tkr2 folow....jgn luperr folow sy blik....salam ukhwah

    ReplyDelete
  2. W'slm . hye :) tq syg sbb follow . blog sya biasa2 sajaa . yes , akan follow . sure sygss :)

    ReplyDelete