19 September 2013

Bismillahirahmanirahim , entry pertama saya !

Alhamdulillah.Setelah bertungkus lumus menyiapkan blog ini , akhirnya SIAP juga. Walaupun blog ini tidaklah seberapa dan biasa biasa sahajakan.Oklah,nak dijadikan ceritakan sebenarnya , ini bukan kalik pertama saya hidup di dunia 'blogging' ini.kalau nak tahu , ini ada blog saya yg ke4 .hihi. Saya mula berjinak-jinak dalam dunia blog nie masa form4 , 16 tahun masih tu . skrng da 20 tahun . taklah tua sgt kn ? masa itu kat sekolah femes la cerita cerita blog nie , so saya pun mulala tunjuk minat . buat la satu akaun blog , lma la juga blog tu berkhidmat dengan saya sampai la lepas SPM saya nie rajin sgt update & hias blog . rasanya header & background saya asyik bertukar la masa tu . Sampailah sekali tuh , masa saya nak login blog tuh da di HACK pula . Hack dgn nama blog baru plak tuh .*mentang2 time tuh followers kita da banyak kn.

Dah disebabkan akaun itu terHACK oleh manusia2 yang tak bertauliah.Saya pun buat la lagi  satu blog. tp tak tahu macam mana saya boleh lupa PASSWORD plak .tp saya x putus asa , hihi buat lagi satu blog . Alhamdulillah , password tak lupa kali nie . Lama la juga , masa saya mula2 masuk study sampai saya dalam semester 3 macam tuh . Dah macam2 cerita saya update , sehinggalah semalam saya bertekad nak DELETE blog tuh . sebabnya ? Ntahlah banyak sebab la rasanya :p and now saya merajinkan plak diri ini mencantikkan dan mengUPDATE blog ini walau pun tak sebarapa .

Btw , terima kasih sebab sudi meluangkan masa singgah kat blog saya okay :)
Semoga blog ini bermanfaat untuk saya dan juga korang ! muahhxx !






No comments:

Post a Comment