20 September 2013

Apa itu fyzyanacraft & hijabis beautyshop ??

Assalamualaikum semua ! okay , nak bagitau ary nie saya rajin plak nak update psl bisnes kecik
yang saya usahakan. hihi . *malu laa plak .
Bisnes saya usahakan semenjak tahun lepas lagi . 

Act , mula2 tuh saya cuba buat Pin Tudung tuk saya guna sendiri . contoh mcm nie

*fes try so agak buruk la kn ? hihi

lepas  tuh saya try plak design laen . saya bli buku yg ada panduan untuk buat pin nie .
saya sibuk cek kat youtube apa2 tutorial dan trus cuba. hihi






bila saya da pandai buat macam - macam jenis design , saya pun terpikir untuk jual
Alhamdulillah , kali pernah saya mula nak jual , saya upload pic dlm FB dan mula la promote.
mula2 , customer saya kwn2 saya jer . saya tgok sambutan banyak.So , saya move lg stu step.


saya belajar plak siapkan Pillow Craft nie.
Alhamdulillah , saya dapat buat dan sambutan tuh memang banyak.
Nak siapkan benda nie xla susah sgt sbb tuh saya dpt siapkan dlm 2 3 bijik bantal dlm 1 malam .
Order mula laa naek & Alhamdulillah x putus2 plak tuh.







ne merupakan contoh2 order customer saya.

Bila da macam tuh saya mulalah aktif promote di FB , Instagram & Twitter .
Saya gunakan laman sosial untuk promote bisnes kecik . hihi

lepas dah macam tuh saya move lagi satu tapak .
Saya cuba jual Tudung , bedak tanaka & Mask .


Tudung Bawal/ Shawl Plain yg berkualiti tinggi



* Bedak Tanaka Ori & Tate by DEA 



* Saya ada menjual Eye Gold?Crystal Collagen Mask , Lip Crystal/Gold Mask , 
White/Black Shiseido Mask , Naturgo Mask & Bird Nest Mask.

Alhamdulillah. Rezeki saya x pernah putus Allah berikan. Saya bersyukur sgt bila Allah
bantu saya dalam membahagikan antara study & bisnes . 

So , kepada readers yang berminat dgn barangan jualan saya,
Bolehlah Follow INSTAGRAM saya iaitu:
@fyzyanacraft - utk brg2 craft seperti pin , bantal , keychain & casing
@hafyzyana - untuk brg2 kecantikan & juga tudung

Jangan risau tau saya tak jual dengan harga MAHAL tau . 
semuanya MAMPU MILIK . hihi
saya juga ada perkhidmatan POS LAJU ya untuk yg duduk jauh .

apapun , tq sbb sudi meluangkan masa untuk berkunjung ke blog saya .
jgn lupa tinggalkan jejak di ruangan cbox atau komen ya . 
muah !!







3 comments:

  1. wah cantik la blog ni.. camne wat design header awk tu? menarik la.. boleh buatkan untuk sy tak?

    ReplyDelete
  2. tq sygs :) biasa saja . sya ble btkan tp ble simple2 saja . hihi

    ReplyDelete
  3. di sebabkan saya tidak dapat tidur.. buka blog jumpa pula blog cewek ni haha

    ReplyDelete